2017. március 24., péntek

Bejelentkezés!

Üdvözlök mindenkit az oldalon!😊
🌸Nos, ez lenne az első Blogger-es oldalam. Hogy mi az oka a döntésemnek? Őszintén szólva csupán annyi, hogy szeretek írni. Persze nem minden szabad percemben, de kedves időtöltésem. Többnyire, ha írásra adom a fejem, az egy általam imádott sorozat hibája, mely kissé megszállottá tesz, így képzeletem olykor határokat nem ismerve tör ki belőlem lázadozva... Na jó, ennyire nem durva, de az írásaim alakulása és végkifejlete sokszor még engem is meglep.😜 Ha a Charmed-ről van szó, igaz nem feltétlen tartozik a mai sorozatok közé, hisz elég régi, de ennek ellenére, a mai napig visítva ugrok fel a székről, ágyról, földről, kádból, wc-ről... Köhöm... Szóval bárhol is legyek, ha szóba kerül, szökőkútként tör ki belőlem a "fangirl" és akkor ott mindennek vége...😜 OKé-oké, tulajdonképpen ez sem feltétlen igaz rám, hisz eléggé csendes és viszonylag visszahúzódó lány vagyok a magam 18 évével, de belül kb. így reagálok, na de ha egyedül vagyok sajna vagy nem sajna, környezetem sínyli meg imádatomat!😁 Őrültnek talán nem mondanám magam, de ha te is hasonlót érzel a Charmed sorozat iránt (mert ki nem?💋), akkor itt a helyed!
Kívánom, hogy csodás legyen a mai és minden elkövetkező napod!💗
Puszi: Cinderella29💋

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése